Головна » Файли » Конспекти уроків |
[ Викачати з сервера (23.1 Kb) ] | 09.11.2014, 13:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сидорчук Алла Михайлівна, вчитель історії Чорноморської ЗОШ І-ІІІ ступенів Урок № Підсумковий узагальнюючий урок «Давні Індія та Китай» Мета: оцінити навчальні досягнення учнів під час вивчення теми шляхом проведення письмової багаторівневої роботи; виявити питання, що недостатньо опрацьовані; удосконалювати навички виконання різнорівневих завдань; формувати переконаність у необхідності систематичної роботи на уроках і під час підготовки домашніх завдань. Тип уроку: контроль знань. Обладнання: історичний атлас, тести з різнорівневими завданнями. Форма проведення: багаторівнева письмова робота у двох варіантах.
Хід уроку І. О рганізаційний момент Вчитель надає методичні рекомендації щодо виконання тематичного оцінювання за різнорівневими тестовими завданнями. ІІ. Перевірка знань учнів Виконання багаторівневої письмової роботи за варіантами. 1 варіант І рівень (3 бали) 1. На касти суспільство ділилося: а) в Китаї; б) в Індії. 2. Найдавніше поселення Мохенджо-Даро знаходилося в долині річки Інд. а) Так; б) ні. 3. «Блукаючою річкою», або «річкою тисячі бід», називали: а) Інд; б) Янцзи; в) Хуанхе; г) Ганг. II рівень 4. У наведеному списку позначте ті положення, що стосуються Китаю.
5. Впишіть пропущені слова. Індія розташована на півдні материка ____________________, на півострові __________________ Північною межею Індії служать __________________ гори. Найбільш багатоводні річки Індії — це _______________ і __________. У III ст. до н. е. майже всі індійські царства об’єднав під своєю владою цар _______________________. 6. Чому китайською мовою швидше навчаються говорити, ніж писати? Чим книги Месопотамії відрізнялися від книг Китаю? III рівень 7. Визначте подію за описом. Величезна армія імператора, яку називали «зубами тигра», втекла з поля бою під ударами повстанців. Повсталі увійшли до столиці, страти‑ ли імператора та знищили весь його рід. ________________________________________________________________ 8. Заповніть таблицю, вказавши дати та історичні події.
9. Одним реченням опишіть, чим уславилися наведені особи: 1) Ашока; 2) Конфуцій; 3) Сідхартха Гаутама IV рівень 10. Розставте події у хронологічній послідовності. а) Утворення Хараппської цивілізації б) виникнення буддизму в) утворення імперії Ашоки г) вторгнення аріїв 11. Дайте визначення поняттям: • «Рігведа» — … • раджа — … • пагода — … • буддизм — … 12. Уявіть, що ви зустрілися з будівниками Великої Китайської стіни. Якою б була ваша зустріч? 2 варіант І рівень 1. Папір був винайдений: а) в Китаї; б) в Індії. 2. Велику Китайську стіну побудували для захисту від аріїв. а) Так; б) ні. 3. Річка, що дала назву цілій країні: а) Інд; б) Янцзи; в) Хуанхе; г) Ганг. II рівень 4. У наведеному списку випишіть те, що стосується Індії.
5. Допишіть пропущені слова. Китай розташований на сході материка ______________ В Китаї дві головні річки —____________ і ______________ Китай став єдиною державою ___ст. до н. е., його першим володарем був___________ Знаменитим китайським мудрецем був _____________________. 6. Чому ми користуємося при обчислюванні арабськими цифрами, а не римськими? Чому ми індійські цифри називаємо арабськими? III рівень 7. Визначте літературний твір за описом. Твір складається з 200 тисяч віршів. Він розповідає про суперництво двох царських династій і 18-денну битву на полі Куру. 8. Заповніть таблицю, вказавши дати та історичні події.
9. Однім реченням опишіть, чим уславилися наведені особи. 1) Цінь Шихуанді 2) Цай Лунь 4) Чандрагупта Мар’я IV рівень 10. Розставте події у хронологічній послідовності. а) Утворення імперії Цінь б) утворення держави Шан-Інь в) повстання «Жовтих пов’язок» г) утворення імперії Хань 11. Дайте визначення поняттям: • касти — … • ієрогліфи — … • брахмани — … • мандарин — … 12. Уявіть, що ви зустрілися з Конфуцієм. Що він розкаже вам? Про що ви запитаєте у нього? ІІІ. Домашнє завдання Скласти хронологічну таблицю за темою «Давні Індія та Китай» | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 1087 | Завантажень: 20 | |